petak, 26. veljače 2010.

Predgovor

Dragi prijatelji i obožavatelji,

Ovdje ću vam predstaviti sebe kao poker igrača, svoje planove u pokeru, trenutnu situaciju, sadržaj bloga i ostalo....
Dakle, par riječi o mom poker profilu. TH poker igram od prosinca 2008. godine online. Doduše, u prosincu 2009. sam (mislio da sam) prestao igrat i isplatio svu lovu, no kad se jednom zaljubiš u ovu kartašku igru, ne možeš dugo bez nje. Tako je bilo sa mnom, apstinirao sam dva mjeseca i od danas krećem u nove pobjede. Jedna osoba, zvat ćemo je "osoba X", mi je dala staking od 150$ vjerujući u moje sposobnosti. Dobra osoba. Plan je slijedeći > igrat ću HUsng od 5$ na Full Tiltu, trebao bih odigrat 300 komada prije prelaska na 10$ (odprije imam iskustva na oba limita i +ROI), što ću najvjerojatnije obaviti u slijedećih mjesec dana max. A ovaj blog sam napravio da zaradim nešto preko google ad sensa. LOL, šalim se, blog bi trebao služiti kao website koji sadrži sve podatke o Bi DŽiju kao poker igraču. Dakle, tu će biti sva moja statistika, podaci, poker sobe na kojima igram, tijek mog plana i sl.

vaš Bee Gee

1 komentar:

Anonimno kaže...

Svi vjerujemo u tvoj brzi povratak u pokeraški kolosijek, a za osobu koja te stejkala moram reći da je oduvik bija čovik, barem koliko ga ja poznajem.
Iako, mislin da si mu ti, osim prijateljske, i dobra poslovna investicija ;)

Objavi komentar