subota, 27. veljače 2010.

Glave gore!


Da, da, glave gore, sjedi i idi! Hehe, kako su smiješni bukvalni prijevodi na hrvatski. Ali ovaj prijevod dobro opisuje moj, rekao bih, ushit nakon prvog dana moje reinkarnacije.


Jest, krenulo je super, nisam izgubio onaj feeling koji je potrebno imati kad se igra HU. Naravno, potrebno je znati svu teoriju i puno prakse da bi bio dobar igrač (što ja ne znam i nemam), ali potrebno je imati i ono nešto, onaj osjećaj koji razlikuje muškarca od dječaka, a ja s ponosom mogu reći da ga imam (lol, svi ga imamo op.ur.).

Ja se nadam da ću 26.02.2010. (moj imendan, da da, Bee Gee piše u kalendaru) pamtiti kao prijelomnicu moje poker karijere, a ujedno i života. Volio ba da ova trenutna ushićenost nije samo trenutna i neopravdana.
No, da kažem napokon kako je taj dan prošao. Odigrao sam 25 mečeva, i završni rezultat je bio 14:11. Nije velika razlika, ali kad bi taj omjer bio isti i nakon 300 mečeva (168:132) to bi bilo fenomenalno i nakon toga bi slobodno mogao preći na desetice potpuno opravdano, zbog toga sam ja ushićen. Bilo je malo nesigurnosti u početku dana, ali to je bilo normalno, jer ipak nisam dugo vremena igrao. No, što sam više igrao to sam bio bolji, uspješniji i sigurniji. Još samo se nadam da ću biti konstantan i nadam se da ću ubuduće manje koristiti riječ "nada".

Toliko od mene za sada....

2 komentara:

Anonimno kaže...

Ajmooooo Beeeee Geeee :))
Blog je prva liga, igra i sigurnost će doći na svoje, vidimo se na SCOOP HU turniru :PP

Bee Gee kaže...

Hvala prijatelju! a vidićemo, znaš kako narod kaže, akobogda!

Objavi komentar