četvrtak, 4. ožujka 2010.

Magnificent

Nakon svog poslijednjeg posta napravio sam točno ono što sam i rekao, pogledao sam nekoliko videa, malo sam prošao svoj hand history da vidim gdje sam griješio, isto tako sam sa svojom ekipom imao jedan session gdje smo skupa komentirali ruke i gdje su mi oni ukazivali na greške i to sve je dalo super rezultate. Nevjerojatno dobro se osjećam (svi se dobro osjećamo kad pobjeđujemo) i imam dosta drugačiji pristup igri koji uvelike pridonosi boljoj igri. Na grafu ispod ćete vidjeti rezultate nakon učenja, dakle zadnja dva dana. Score 33:17, u što su uključena i dva meča na 10$ (poželio sam se malo i pobijedio oba) uz ROI 26% i zaradu 77$. Prilično dobro, zar ne?
husng upswing

A ovdje ću priložiti i graf koji obuhvaća sve odigrane mečeve na 5$ od početka vođenja bloga, ili, ako hoćete, od dobivanja stejka od osobe x =) ROI 4%, zarada 27$, odigrano 149 mečeva….
husng stake

Nema komentara:

Objavi komentar